hola amigos

haha har ingen annan bild på datorn såatteh..
 
Men ja. Vart ska jag börja. Jag har börjat på gymnasiet. Teknik. Jag gillar skolan och klassen och skämtar inte när jag säger att jag typ längtar till skolan på helgerna hehe. Även fast vi har matte 4 dagar i veckan och ganska mycket plugg så tycker jag det är kul. Vilket är bra haha. Jag tror att det beror mycket på människorna, jag tycker om alla och det är inte som i min förra klass där jag störde mig på mer än halva klassen. Alla är på något sätt vädigt olika, men vi alla har ungefär samma intressen och jag umgås med människor som jag aldrig hade umgåtts med annars. Det negativa med skolan är dess mat, den är väl egentligen helt okej men är ganska kräsen av mig....hehe 
 
Men ja. tänkte att jag ska börja blogga relgelbundet nu, eller iallafall försöka haha :) hejdååååååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback